Energie, která prolomí ledy, spojí tým a zvedne ze židle i vašeho šéfa.
CO KDYŽ TAKOVÁ KAPELA EXISTUJE?
Hudba rozbíjí ledy a spojuje lidi. S kolegy, se kterými se často potkáváte jen u kávovaru, najednou blbnete, smějete se, tančíte. Kouzlo.
Michal, kytarista & zpěvák
KAPELA NA Firemní večírek
Proč si vybrat právě nás?
párty roku
Teambuilding, výročí nebo vánoční večírek? Decentní podkres, nebo čistá euforie? Tři až pět setů, které nenechají nikoho sedět. Plný parket. Do poslední minuty.
V hlavní roli: vaše akce!
Každý event má svůj rytmus. Podpoříme ho. Vyladíme scénu, hudbu i hlasitost podle prostoru, publika a nálady. Desítky akcí ročně nás naučily jedno. V hlavní roli jste vy.
vyladěný Playlist
Žádný čochový výplach, žádná laciná nostalgie. Songy, které boří sociální sítě. Legendární klasiky a tracky, které od živé kapely nikde jinde neuslyšíte.
Profesionální zvuk
Komorní event, nebo all-hands? Zajistíme profi ozvučení i pro menší a střední akce. Zvukaře, co pohlídá každý tón. A pro velké show high-end gear a špičkové techniky.
Vizuální zážitek
Světla, barevné scény, jiskry, mlha. Menší akce rozsvítíme vlastním setupem. Na velké show přizveme firmu s technikou i osvětlovačem. Highlight na Linkáči jistý.
něco extra
Stejně jako vy chceme slyšet: „Byla to boží párty.“ Proto do akce dáváme kus sebe. Abychom vytvořili zážitek, který posílí tým a zůstane ve firmě ještě dlouho po akci.
Jak to spolu rozjedeme
od poptávky do posledního akordu
První kontakt
Stačí poslat poptávku – formulářem, e-mailem nebo zavolat. Během pár minut sladíme představy o vaší akci a doporučíme vhodnou techniku. Mrkneme na termín a připravíme nabídku na míru.
Zamluveno!
Připravíme a podepíšeme smlouvu. Pak už jen potvrdíte termín zálohou. Od té chvíle je 100% váš – a zbývá jediné: těšit se.
Ladíme detaily
Projdeme program a ujistíme se, že všechno klape. Potvrdíme logistiku a sladíme časy.
Den D: Setup
Příjezd ladíme podle velikosti akce, harmonogramu a požadavků na zvuk i světla.Nanosíme aparaturu. Nachystáme zvuk. Pustíme podkres. Doladíme světla. Nahodíme outfity. Krátká zvukovka. Nasajeme atmosféru. My jsme ready. A vy?
Den D: Showtime
Začneme v klidu, nebo hned zostra? Přizpůsobíme se atmosféře. 3 až 5 setů hudby. O pauzách běží váš program, nebo náš playlist. A pak už jen plný parket. Euforie. Párty.
Den D: Afterparty
My balíme, vy pokračujete. Někdy je náš poslední set vrchol večera. Jindy se akce protáhne. V tom případě je fajn mít připravenou i reprodukovanou hudbu po nás.
FAQ
Časté otázky těch, co mají na krku firemní večírek 😁
Kdy ideálně rezervovat kapelu na firemku?
Největší přetlak je v období adventu. Středy až soboty mizí nejrychleji. Kdo bookne už v září, má ušetřené nervy.
Lednové večírky jsou v trendu. V týdnu bývá volno i na poslední chvíli. Soboty ale rychle mizí kvůli plesům.
Soboty od května do září nám často i rok dopředu bookují svatby.
Ideální čas pro rezervaci? Čím dřív, tím líp.
Kolik vás je v kapele?
V základní sestavě hrajeme ve čtyřech – basa, bicí, kytara, klávesy a zpěvy.
Pro extra husinu doporučujeme přidat ještě jedno eso: saxofon. 🎷❤️
Kdy na firemních akcích začínáte hrát?
Prime time pro Jambox? Ideálně mezi 19:00–23:00.
V tuhle dobu má váš tým (i my!) nejvíc energie a chuť bavit se naplno. 🔥
Jsme párty kapela, hrajeme taneční hity, které v těchto hodinách chutnají nejlíp. Umíme ale čas hraní přizpůsobit konceptu eventu, harmonogramu a dalšímu programu.
Hrajete i k rautu?
Playlist ladíme podle konceptu vaší akce.
🎵 Raut nebo networking? Zahrajeme poslechovější mix.
🪩 Večerní párty? Víme, kdy změnit žánr a rozjet parket naplno.
Jak dlouho nám budete hrát?
Ideální délka produkce na firemní akce? 3 až 4×45 minut živé hudby.
Podle konceptu akce ladíme žánry i tempa a hecujeme parket.
A když je to fakt jízda a publikum křičí „Ještě jednu!“, přidáme po domluvě s vámi klidně další set i na místě.
Hrajete i na přání?
180 songů. Jeden cíl: plnej parket.
Na akcích jedeme hlavně ověřené tracky – poskládané tak, aby to s váma šilo od prvního refrénu.
Setlist ladíme podle vašeho eventu.
Koncept, publikum, téma… klidně i barva signature drinku.
Co když chcete něco mimo náš playlist?
Na přání hrajeme to, co máme vymazlené. Každý nový song = zkouška celé kapely, aranže, zvuky, vokály. Bez toho by to nemělo ten tlak, kvůli kterému si nás zvete. Radši 100% show z pecek, co máme vyladěné do detailu, než kompromis.
Ale! Sbíráme tipy. A co baví lidi i nás, to postupně přidáváme.
💡 TIP: Máte srdcovku, bez které si event neumíte představit? Dejte vědět. V rámci nadstandardu ji spolu domluvíme.
Můžeme si vybrat konkrétní songy z playlistu?
Velká část naší show není o jednotlivých skladbách, ale o dramaturgii.
Víme, kdy přidat, kdy zpomalit, jak na sebe navázat songy, aby atmosféra gradovala.
Zkušenost nám ukázala, že skladby, které si objednatelé předem vyškrtnou jako „nehodící se“, naopak publikum na místě miluje. Atmosféru večera totiž nejde dopředu předvídat.
Do prvních tří setů moc rádi zařadíme vaše oblíbené songy z našeho playlistu. Poslední párty blok ale necháváme pevný a vyladěný – tam se odehrává kouzlo, které dostává lidi do euforie.
Co od nás potřebujete zajistit?
Jsme nenároční. Abychom to mohli rozjet, stačí jen pár věcí:
⚡ Zásuvka 230 V
Stabilní přívod elektřiny (ideálně bez lednic a dalších žroutů proudu na stejném okruhu).
🏠 Párty uvnitř
Ideálně aspoň 4,5 × 3 m – prostor ve tvaru obdélníku a k tomu parket pro vás, tanečníky.
Máte menší nebo atypické místo? Napište nám, mrkneme na to společně.
🌦️ Párty venku
Pokud chybí vnitřní varianta, je nutný přístřešek min. 5 × 4 m, krytý zezadu i z boků proti dešti.
Když jde v případě špatného počasí přesunout dovnitř, přístřešek není potřeba.
🚐 Parkování pro dodávku
Přivezete vlastní ozvučení a osvětlení?
Na menší a střední akce (do cca 200 lidí) přivezeme vlastní aparaturu i zvukaře.
Zvuk: 2× RCF ART 712-A MkIV, 2× RCF SUB 708-AS II, Soundcraft Ui24
Světla: 10× LED spot par, 4× LED derby efekt, 2× Wash LED bar, jemná mlha
Pro střední a velké show spolupracujeme s externí firmou. Přivezeme high-end gear a techniky, kteří se postarají o hladký průběh.
V rámci techniky nabízíme různé varianty podle velikosti a konceptu akce – vždy na míru.
📩 Pro přesnou nabídku nám napište detaily akce, vaše očekávání a přání.
Jezdíte i mimo Česko?
🚐 Jasně, že jezdíme!
Nejčastěji na Slovensko. Ať už plánujete event v Chorvatsku na pláži nebo na horské chatě v Alpách – sbalíme nástroje, zvuk a jedeme. Čím dál, tím větší hype a dobrodružství. 😊
Potřebujete zajistit ubytování?
Standardně po hraní balíme a jedeme zpátky do Brna. Pro vás to znamená žádné náklady navíc.
Přespání řešíme jen výjimečně. Když je akce dál než 2,5 hodiny, nebo se párty protáhne až do rána.
Co když někdo z vás onemocní?
Horečka nás nezastaví – hrajeme i s ní.
Kdyby ale přišlo něco fakt vážného, máme plán B i C: menší sestavu, záskok od prověřených muzikantů nebo kapelu, která vás nenechá bez hudby.
Reality check: Za všechny ty roky jsme ještě žádnou show nezrušili. A neplánujeme s tím začínat.
Můžeme vás někde slyšet?
Většina našich akcí je soukromá – svatby, firemky, vánoční večírky, takže pokud se tam nechystáte vetřít v převleku… 🫣
Když ale hrajeme na veřejné akci, vždycky dáváme vědět na našem Instagramu. Tam najdete i nejvíc ukázek z našich akcí, takže trochu naší energie můžete nasát odkudkoliv.
Jak se u vás pohybuje cena?
Cenovou nabídku připravujeme vždy individuálně na základě poptávky – záleží na lokaci, délce hraní, technice a sestavě kapely (základní, nebo rozšířená o saxofon), případně na dalších službách.
Nejčastěji pořadatelé na firemní akce volí „Variantu na míru“.
Pro přesnou nabídku nám pošlete detaily eventu, vaše očekávání a přání.
Co když chceme něco netradičního?
Jsme vždy pro! Napište nám.
Disco floor jak z 80s, jiskry, bubliny, konfety, kouř?
Limitem je pouze vaše představivost (a trochu rozpočet 😁).


















